russian_pig-1

Наповнення сайтів текстовим контентом

Поділіться цією сторінкою
Наповнення сайтів текстовим контентом

DeveloPress Studio пропонує комплексне наповнення сайтів текстовим контентом, що відповідає всім згаданим критеріям та має 100% унікальність. Ми створюємо унікальні SEO-оптимізовані тексти, які піднімають рівень видимості Вашого сайту в пошукових системах і забезпечують зростання клієнтської бази.

Наші послуги включають:

  1. Копирайт: оригінальні статті, блоги, описи продуктів та послуг
  2. Рерайт: доопрацювання та переробка існуючих текстів
  3. SEO-оптимізація: включення ключових слів і фраз для кращої видимості в пошуковиках
  4. Віршований контент: створення текстів з художньою цінністю
  5. Будь-який інший текстовий контент, необхідний для створення чи доопрацювання сайтів

Унікальний контент:

Унікальний контент відноситься до текстів, які є оригінальними та неповторними. Це означає, що вони не були раніше опубліковані в Інтернеті або інших джерелах. Унікальний контент дозволяє вашому сайту виділятися, забезпечує вищу позицію в результатах пошуку й сприяє залученню та утриманню клієнтів. Крім того, створення унікального контенту допомагає уникнути проблем з авторським правом та покарання від пошукових систем.

Унікальність:

Це характеристика текстового контенту, яка вказує на те, наскільки оригінальним є текст порівняно з іншими доступними матеріалами. Вона вимірюється у відсотках та базується на порівнянні тексту з декількома іншими джерелами, зокрема з джерелами в Інтернеті. Висока унікальність свідчить про те, що контент не є копією або дублікатом інших текстів, і, як наслідок, може сприяти кращій видимості вашого сайту в пошукових системах. Зазвичай, високий рівень унікальності вважається важливим фактором для створення успішного контенту.

Як правильно наповнювати сайт контентом ?

Пошукові системи люблять не лише якісні матеріали, але й високо оцінюють регулярність їх публікації. Чим частіше на веб-ресурсі виходять якісні статті, тим краще. Багато вебмайстрів та власників ресурсів допускають типову помилку: спочатку публікують сотні матеріалів, а потім новий контент не з’являється на сайті протягом тривалого часу. Але слід розуміти, що тут дуже важливі постійність та регулярність.

Пошукові системи довіряють сайтам, які поширюють лише якісну, унікальну і оригінальну інформацію.

Варто розуміти, що наповнення сайту повинно:

• відповідати тематиці ресурсу і постійно розкривати різні її аспекти;

• включати необхідний мінімум інформації і відповідати стандартам;

• передбачати публікацію унікального, грамотного та структурованого контенту;

• відбуватися регулярно, відповідно до контент-плану.

Важливі вимоги до текстів на сайті

Але крім унікальності, до текстового контенту на сайті висувається ряд інших вимог.

Наприклад, тексти повинні бути також:

Грамотними – написаними відповідно до правил і норм мови, яка використовується. Адже якщо користувачі знаходять банальні помилки та описки – це відбиває бажання читати;
Структурованими – в них повинна бути певна логічна структура (вступ, основна частина та висновок). Також вони повинні містити елементи форматування, які допомагають легше сприймати інформацію: заголовки, цитати, виділення жирним, нумерування та марковані списки;
Релевантними – тобто такими, які адекватно відповідають на запити користувачів. Якщо текст називається «як вибрати автомобіль», то він повинен датвати відповідь на це питання, а не розповідати про модельний ряд Lexus.
Цікавими та змістовними – від цього залежить час перебування читачів на сторінці (якщо користувач довго затримується на матеріалі, то пошукових вважає такий веб-ресурс якісним). В ідеалі текст повинен максимально повно та комплексно відповідати на запити аудиторії.

Калькулятор розрахунку вартості текстового контенту та лічильник символів.

Розрахуйте вартість професійного наповнення, текстовим контентом, вашого сайту.

Не знаєте об'єм вашого тексту?

Спробуйте наш безкоштовний лічильник символів! Цей інструмент допоможе вам визначити кількість символів з пробілами, без пробілів та кількість слів у вашому тексті. Ідеально підходить для оцінки об’єму тексту при рерайті, перекладі чи перевірці контенту, створеного з допомогою послуг копірайтингу.